<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> </head><body>

XVIII

zaterdag, juni 10, 2006


Het was snikheet in het duffe dakkamertje en haar vlees was amper bedekt. Hij zat onderuit gezakt in één van de zetels en vond het duidelijk te warm om te bewegen. Ze zag er wel aanlokkelijk uit maar hij kon het niet opbrengen om haar te verleiden. De gedachte van al het gezweet en gehijg deden hem afzien van enig initiatief. Verder dan zijn broek afsteken en haar haar vasthouden terwijl ze hem verwende, zou hij die avond niet meer komen. Ken je plaats, lieverd. Ga een pilsje halen en doe je knielappen om, de match begint zo.

----

Ik wou dat ik terug verliefd was. Al hun kleine tekortkomingen verdwijnen dan als sneeuw voor de zon. Ze worden dan ineens de mooiste vrouw van de wereld en al de onzin die ze uitkramen werkt enkel maar vertederend. De meest ridicule nonsens dek je toe met een aai en een “ja ze, ge hebt gelijk poepke”.

Een mooi meisje zat iets verderop te leren. Ik kijk af en toe sluiks in haar richting en probeer mijn mening wat te verdiepen. Ze staat op en loopt voorbij. Man wat loopt ze gek, wat een stomme gans. Of niet? Wat maakt het nu uit hoe ze loopt, zolang ze maar niet zo loopt omdat ze te veel lullen in haar kont gehad heeft. Ik geef haar nog een kans om die anale stapbewegingen goed te maken.

Een paar student-toeristen komen voorbij (sletsen aan de voeten, zwemshort-achtig iets om de lenden). Ze stoppen bij haar en verkopen de meest waanzinnig praat. Wat een marginale losers, strandjanetten, het strand is die kant uit. Ze had afgedaan.

Ik vraag me af hoeveel grof vuil verliefdheid zou kunnen toedekken. Door uiterlijk alleen zal ik nooit verliefd worden want ik ben veel te kritisch. Maar schenk me vijf minuten van je tijd en lach met mijn moppen en ik sta klaar om je mijn hart te geven. Ik had voorbij al die schone schijn moeten kijken en haar gewoon gaan aanspreken. Dan had ik hier niet zo stom gestaan met mijn ballen in mijn hand.

----

Ik wens alle preutse trutten 5 jaar slechte seks toe. Hoe wilt ge nu ooit weten hoe het moet als ge niet traint? Practice makes perfect. “Wat zeg je? Wij vrouwen hebben ook orgasmen? Dat is zeker een fabel om ons aan het neuken te krijgen?” Vast wel. En toch benadrukte ze met klem dat ze niet facked.

opgehoest door Sicyon
20:03

--------------------------------------------------------