<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> </head><body>

En toen waren er nog 3

vrijdag, juni 09, 2006


Ik had vandaag examen bedrijfskunde. Wat heb ik nu geleerd?

In de les van vandaag zien we hoe je een hypocriete trut moet zijn. Schoolvoorbeeld is mijn teerbeminde kotgenootje, K. Aquarius. Gisterenavond lag ik lekker met een gerust gemoed te slapen toen K. mij plots om 00u30 met een sms’je uit mijn slaap haalde. Ze vond het nodig mij eraan te herinneren ’s morgens niet zoveel lawaai te maken aangezien zij geen examens heeft en met twee vrienden die bleven slapen op haar kot nog zouden willen uitslapen na een flink nachtje stappen. Dit, dames en heren, is voorwaarde 1 om een hypocriete trut te zijn, een oordeel vellen. Ochtendkabaal = slecht. Tot daar toe geen probleem, ik ben een meelevende bovenbuur.

Half uurtje later, ik net terug in slaap gevallen, mevrouw Aquarius en haar handlangers komen op kot toe. Even lekker wat kabaal maken in de gang, paar keer naar de wc en vooral niet denken aan de slapende student met een examen de volgende ochtend. Maar opnieuw was dit nog niet zo erg. Ik ben een meelevende bovenbuur en ik zaag niet onmiddellijk als er wat gebabbeld wordt en ze gingen toch snel weer de deur uit zijn. Het hypocriete karakter van de zaak komt wel al een beetje aan bod. Zelf wil ze niet gestoord worden maar mij storen is geen probleem. Duidelijk is het belangrijker dat zij kan slapen tot een gat in de dag, dan dat ik uitgerust naar een examen kan. Voorwaarde 2: een dubbele standaard. Ochtendkabaal = slecht BEHALVE als het mijn ochtendkabaal is.

Een klein beetje hypocriet zijn is niet genoeg. Do or don’t, there is no try. Vijf uur ’s morgens, mevrouw Aquarius belt bij me aan aangezien ze haar kotsleutels in alle tumult vergeten is mee te nemen. Schattig. Ik negeer de eerste bel. Ze drijft het mes dieper en belt nogmaals. Wat een schatje. Ik doe open.

Al die mensen die een monstervoorraad redbull of koffie inslaan om de nacht voor het examen extra lang wakker te zijn en te kunnen leren, stop die waanzin. Met één Aquarius trek je het gemakkelijk de hele nacht.

Mevrouw Aquarius, u hebt nog een openstaande rekening bij mij vanaf heden. Ik kom die zo gauw mogelijk innen. Ik wens u het allerbeste toe verder. Een grote neger met weerhaken op zijn penis die u anaal verkracht. Alsjeblieft.

opgehoest door Sicyon
12:27

--------------------------------------------------------

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Weet je het zeker? Het zou kunnen dat ze dat net leuk vindt.

13:29  
Blogger Sicyon said...

Zij wel. Haar lief niet.

13:39  
Anonymous Anoniem said...

Misschien stilaan tijd om toch die weblog-link ergens achter te laten?? ;-))

20:49  
Blogger Sicyon said...

De dame in kwestie weet deze blog zijn maar heeft hem blijkbaar nog niet gelezen sinds de feiten.

23:24  

Een reactie posten

<< Home