<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> </head><body>

Tussen de lijnen

zondag, mei 28, 2006


Is het een beetje zoals de sleur in een relatie? Moet ik misschien het leer en de speeltjes al bovenhalen? Wat bazel ik toch allemaal? Dit is nog maar het voorspel en aan je reactie is duidelijk dat ik nog niet helemaal dat lekkere plekje weet te vinden waar je me subtiel naar toe loodst. Doe ik het goed? Zeg het me gewoon, lig daar niet zo ridicuul te kronkelen, wicht.

----

Er zijn zo van die dagen dat je nergens zin in hebt, zelf niet in seks. Dat zijn de dagen dat je natuurlijk de gesprekken voert met de meeste betekenis. Als vanzelfsprekend voer je die met een echte man. Lelijk, dik en heel verdacht met een oorbel in elk oor.

Hij (zwaar Leuvens accent)- “Wa zal’t zijn?”
Ik (de lijst afzoekend)- “Weet ge waar ik zin in heb. Stoofvleessaus met mayonaise.”
Hij (achteromkijkend)- “Nee, sorry mijne joeng, geen stoofvleessaus.”
Ik (zuchtend)- “Doe dan maar een gewoon frietje en een saté.”
Hij (tegen een van zijn bruine vriendjes)- “Eén satéke.”
Ik (half mompelend)- “Amai, gelle roert hier waarschijnlijk wel vaker in mekaars sauske.”
Hij- “Da’s vier euro twintig mijne joeng.”

Het enige sausje waar hij voor mij in moest roeren was die stoofvleessaus. Maar die hebt ge dan natuurlijk juist weer niet. Het enige waar ik echt zin in had vandaag.

----

Op een dag zal ik mijn mond openen en zal er tot éénieders verbazing enkel “tetten” uitkomen in plaats van de mooi geformuleerde volzinnen die mijn opgeblonken uiterlijk doen vermoeden. De opluchting was orgastisch, hij spreekt!

opgehoest door Sicyon
22:17

--------------------------------------------------------

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

[zij] aan het strijken met een achteloze blik op de tuin
[zoontje] tracht ijverig zijn 60-delige puzzel te maken
[zoontje] "mama mama, kijk hij is bijna klaar!"
[zij] "mmm... flink" zegt ze met diezelfde achteloze blik naar de tuin
[zoontje] "maar mama, kijk dan!" klinkt het op een bijna hedendaags agressieve manier uit zijn mond
[zij] "ik wil niet dat je met zo'n toon tegen me spreekt!"
[zoontje] denkt; " waarom doe ik het toch ? ik krijg zelfs van mama geen bewondering voor mijn prestaties "

17:45  
Blogger Sicyon said...

Dames en heren, Benjamin van den berg! Alstenblieft! *applaus*

Als moeder het niet doet dan doe ik het wel. *knuffel* "Flinke jongen."

20:23  
Anonymous Anoniem said...

Kinderen denken niet. Kinderen doen, verwerken en leren.
Wij leren, denken en vergeten...

23:11  

Een reactie posten

<< Home