<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> </head><body>

Maak me wakker als je gaat

donderdag, juni 22, 2006


Vandaag was ik alleen. Alleen met mijn gedachten. Niemand om me heen die me even uit de donkere stegen van mijn gedachten joeg. Steeds verder verdwaalde ik in een wereld die leek op de reflectie van een kermisspiegel. Jij was er ook maar telkens ging je juist de hoek om. Ik kreeg je gezicht niet te zien. Enkel je achterkant. Wie ben je? Waarom vlucht je toch steeds van me weg? Misschien moet ik maar eens een broek aan in mijn dagdromen.

----

Ik bel je om te zeggen dat ik je wil. Ik bel je om te zeggen dat al dat gezever me niets meer kan schelen. Jij, ik en een fles baby olie. Dat zijn de ingrediënten van een feestje dat onze zielen zal zuiveren. Ik bel je om te zeggen dat ik je lichaam wil gebruiken tot het in grote lompe stukken uit mekaar valt. Ik bel je om te zeggen dat ik niet alleen wil slapen. Ik bel je om te zeggen… dat ik geen belkrediet meer heb.

----

Hij was liefdevol en zacht. Zij voelde zich geborgen. Hij nam zijn tijd. Het voorspel was voor beiden zoveel genietbaarder als wat er op volgde. Ze wisten elkaar met magistrale subtiliteit te bespelen en op te geilen. Een beetje plagen, even wat heftiger en dan weer een stapje terug. Haar vriend keek verbijsterd toe. Pot-domme die sekstherapeut kon het nog eens uitleggen. En dat allemaal voor bijna geen geld.

opgehoest door Sicyon
22:07

--------------------------------------------------------