<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> </head><body>

Een horentje met twee balletjes vanille

zaterdag, juni 17, 2006


Schoonheid gaat om proporties, verhoudingen, pure wiskunde en gulden snede. Elk persoon heeft een andere interpretatie van de perfectie proporties. Ik hou van natuurlijke vormen. Ik ben een billen man. Ze mag er hebben, zolang de rest maar een beetje in verhouding is. Maar als ze er heeft, moet ze er wel iets bijnemen. Ik zal er in bijten. Zachtjes en speels maar zij zal zo hard spartelen tot haar vlees scheurt. Maskesvlees. Zoete lekkernij, allemaal voor mij.

----

Wat een dag. Ik heb vandaag mijn kloten teruggevonden. Ze zaten al die tijd stiekem in mijn broek, klam te wezen. Die stunt vergeef ik hun niet al te gauw. Die gaan mijn furie nog voelen vanavond, ik was zo bezorgd!

Zij wist me een lijstje voor te leggen van plaatsen waar ze me gezien had en mensen die we allebei wel kenden. Ik herinnerde me niet haar gezicht ooit tevoren gezien te hebben. Zij dacht dat ik geneeskunde studeerde. Ik wou met haar wel doktertje spelen.

You a doctor? For you baby, I could be.

Zij zei iets over goed opschieten met. Ik riposteerde met incest en wansmaak. Zij deed een poging tot vrouwelijke humor. Ik liet merken dat vrouwen zich beter toeleggen tot het baar-werk. Zij bloosde omwille van haar falen. Ik wou meer schaamrood maar niet dat soort.

Zij was een echt kalf. Het soort kalf dat er in slaagt een uier bij een stier te vinden. Misschien helpt zij me de volgende keer ik mijn kloten kwijt ben.

Volgens mij zit er niet veel in, in dat meisje. Maar dat is het schone aan de zaak. Wat er nog niet in zit, kun je er altijd zelf insteken. En daar zijn we goed in. Ik had verdomme haar naam moeten vragen in plaats van die smeerlapperij uit te kramen.

opgehoest door Sicyon
23:15

--------------------------------------------------------

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wordt het niet dringend tijd voor een nieuwe update?

23:50  
Blogger Sicyon said...

jawel mijn zoon

khad examen maandag en examen woensdag, stress stress stress...

vandaag komt ie er aan!

13:26  
Anonymous Anoniem said...

ah eindelijk, ik begon uw perverse gedachten te missen
ge doet dat trouwens zeer goed vader, ik ben trots op u :p

20:00  

Een reactie posten

<< Home