<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> </head><body>

If I wake up tomorrow and find you not around

zondag, juni 25, 2006


Het was een zwoele avond en de hete vochtige lucht woog zwaar. Een wild groepje studenten die hun laatste examen achter de rug hadden, zwalpte over de oude markt op weg van het ene terras naar het volgende. Hij klampte haar iets te handtastelijk aan en zei: “Amai, gij ziet er lekker uit vanavond. Twee torentjes slagroom op je borsten, een bolletje ijs in je navel en een streep chocolade saus van je borstbeen tot je venusheuvel. En als ik mijn dessert opheb dan lik ik mijn bord uit tot het nat maar proper terug in de kast kan gezet worden.”

Zij had hem vreemd aangekeken maar dan toch even geforceerd gelachen. Vervolgens had ze hem speels van hem afgeduwd met een blik in haar ogen die boekdelen sprak. En dan vooral delen uit de bijbel. “Ga en vermenigvuldigt u.” Of ook nog: “Bemin uw naaste zoals gij zelf bemind wilt worden.” Maar vooral: “Amai, moet gij dat kruis helemaal alleen overal rond dragen?”

De groep was luidruchtig en waarlijk een plezier om te aanschouwen. Meisjes en jongens met veel overgave genietend van koning pils. Heel even hadden de Leuvenaars de nachtrust gekend maar hier was het heerlijke nachtlawaai terug en heviger dan ooit. Geen “neuken tegen nachtlawaai” campagnes zouden hun klein krijgen! Het beest was ontketend en er was geen houden meer aan!

Buiten plezier maken, drinken en terrasjes doen, was er nog dat ene kleine ding dat jongens zo lang hadden moeten laten. Verleiden. “Weet ge waar ik naar uit kijk in deze vakantie? Barbecues. Echt waar daar kijk ik zo hard naar uit. Ik kan daar met volle teugen van genieten. Een zwembadje, een pilsje en een bak lekker vlees naast mijn barbecue. Alle stukken vlees naast mekaar en dan u eigen vlees kiezen, u eigen brochette samenstellen… Niets zaliger. Ik zou geen twee keer twijfelen om u aan mijn spies te rijgen ze.” Een vette knipoog en een speels vinger-als-spies in haar maag. Hetzelfde meisje maar vier pintjes later. De speelse zinnen al wat minder vinnig. Heel even had ze lustig ja liggen knikken toen hij het over barbecuen had. Hij vond zichzelf te grappig om waar te zijn.

----

Dat was een korte vooruitblik op morgen. Ik ben de profeet en ik voorspel de toekomst. Voor vandaag was mij het thema “pain and pleasure” aangeraden. En dus bij deze:

Hij was weer mateloos attent geweest en had er speciaal de ‘ribbed for her pleasure’ condooms uitgepikt. Zonder talmen was hij aan het werk getogen maar zonder de gewenste reactie van haar kant. Die zijn niet voor in de poep, had ze hem jankend toegeroepen. Een mens kan ook nooit iets goed doen voor zijn vrouw.

opgehoest door Sicyon
22:00

--------------------------------------------------------

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

lang niet meer zo gelachen ! tot nu toe geen tijd gehad om te volgen, maar ik heb gezondigd, vergeef mij. vanaf nu elke avond voor het slapengaan ... keep it going !

00:19  
Anonymous Anoniem said...

jeje, al eens echt geprobeerd die versierende zinnen van je. Wat krijg je als beloning, kus of klap.
Succes!

21:47  
Blogger Sicyon said...

peregrino: ge zou u moeten schamen maar als god de heer vergeef ik u zonden maar al te rap

toerist: hangt af van avond tot avond, soms trek ik mijn stoute schoenen aan en komt die onzin er inderdaad gewoon recht uit... niet altijd met het gewenste resultaat laat zoveel duidelijk zijn

14:35  

Een reactie posten

<< Home